برای سونو وزن چند هفته میرن 31هفته خوبه

۱۲ پاسخ

من ۲۹هفته و ۵روز رفتم

من ۳۱هفته ۱ روز بودم رفتم

دکترم گفت ۳۰ هفته بیا

من ۳۰ هفته ۶ روز نوبت گرفتم

نه دکترگفت از۲۸هفته تا۳۰دیگه دیرترنه

دوباره میفرستن برای وزن یکدور ۲۸ هفته یکدوره ۳۲ به بعد

من ۲۹ رفتی یه دونه هم ۳۶ نوشت برام

من ۳۲و ۲روز رفت

خیلی دیره.
باید همین الان بری وضعیت چک کنی
من ۲۸ هفته رفتم
باز ۳۲ هفته میرم

منم موندم کی برم خیلی وقتم هست دکتر نرفتم

من دیروز رفتم ۳۰ هفته و ۱ روز

خوبه ولی ۳۲ هفته تمام بهتره

سوال های مرتبط

مامان شازده پسر 😍 مامان شازده پسر 😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آراد مامان آراد ۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کیان مامان کیان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سارا جون مامان سارا جون ۵ ماهگی
مامان پارسا کوچولو💙 مامان پارسا کوچولو💙 ۵ ماهگی
مامان پناه کوچولو💞 مامان پناه کوچولو💞 هفته سی‌وششم بارداری