خانوما این ازمایش بتامه . مثبته یا نه

تصویر
۱۳ پاسخ

یک‌مثبت محکم و جانانه

مبارکه گلم

دکتر دوباره واسم تکرار نوشت🙁

بتا میگ مثبته ولی سونو نمی‌دونم چرااونجوریه!آخرین پریودت کی بود

بتات بالاس چطور تو سونو چیزی ندیده واژینالی مشخص میشه احتمال داره دوقلو باشه

آره مثبته مبارکه

مثبته عالیییی😍
مبارکه

عزیزم پست قبلت رو دیدم،به دکترت بگو سونو واژینال کالرداپلر بنویسه خیالت کاملا راحت شه ،تو این سونو حتما ساک دیده میشه

هفته ۴ب بالایی🥰مبارکه

مبارکه خوش اومدی ب دنیای باردارا عزیزم

مبارکه

هفته چندم رفتی واسه ازمایش

مثبته

سوال های مرتبط

مامان شکوفه گیلاسم🍒🤱🏻 مامان شکوفه گیلاسم🍒🤱🏻 هفته هشتم بارداری
مامان دختر قشنگم🩷🩷 مامان دختر قشنگم🩷🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان محمد حسین مامان محمد حسین هفته نوزدهم بارداری
مامان پریس مامان پریس هفته شانزدهم بارداری
مامان سورنا مامان سورنا ۱ ماهگی