عزیزم مثبته مبارک باشه ، فقط یکم بتا پایین هست باید 48 ساعت دیگه تکرار کنی
عزیزم چند روز تاخیر داشتی؟و اینکه قبلا هم تست و بیبی چک زده بودی؟علائمت چیه؟
مثبتی ولی برا سونو زوده جونم هیچی نشون نمیده بتات خیلی پایینه باید تکرارش کنی
مثبت بودنو از کجا میفهمین
مبارکههه عزیزم 😍
فقط یه سوال هفته ۸بارداری هستی یعنی؟
آخه عددت نسبت به این هفتت منطقی نیست...
مثبته گلم دو روز دیگ تکرار کن ببینم دو برابر یا بیشتر شده یا نه
هفته ۸
بتا اینقدر ضعیف عجیبه
مثبته
ولی خیلی پاین و کوچیک
سونو چیزی نشون نمیده الان
۲۰روز دیگ برو
مبارکه مثبته خوشگلم☺️❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.