۴ پاسخ

الهییی چقد شیرینن این بچه ها تو این سن 😍🥰فداش بشم من

ای خداااا😂❤عرفان هم ادا منو درمیاره، میگه واااای از دست این بچه، وای عرفان بشین سرمون خوردی🤣

پسر منم مث من میگه علی اقااااا و کششش میده
باباشو صدا میکنه

ای خدا جیگر خدا حفظش کنه

سوال های مرتبط

مامان دخترکم و پسرم مامان دخترکم و پسرم ۲ سالگی
مامان شیرین عسل مامان شیرین عسل ۲ سالگی