۳ پاسخ

بهش میگن آکنه نوزادی ، عادیه

بچه رو نبوسیدین؟

بچه منم داره مامانم میگه از شیرته

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 ۵ ماهگی
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۹ ماهگی
مامان قند❤️ مامان قند❤️ ۱۵ ماهگی
مامان فندق مامان فندق قصد بارداری
مامان ❤️ماهلین مامان ❤️ماهلین ۱۴ ماهگی