قطره آد کامویت بهتره یا ویوا کیدز؟؟؟

۳ پاسخ

من کامویت میدم چون بدون اسانسه بچم میخوره بقیه داروها ک طعم دارن رو بزور میدم بهش

منم کامویت میدم ولی طعم نداره خیلی دوست نداره

من پدیا بست میدم عالیه

سوال های مرتبط

مامان ⚜️لیام کبیر⚜️ مامان ⚜️لیام کبیر⚜️ ۹ ماهگی
مامان حامي كوچولو😍🩵👶🏻 مامان حامي كوچولو😍🩵👶🏻 ۱۱ ماهگی