۴ پاسخ

آره من اوایل میدادم
تلخه
وزن دهیش خوبه

اچ آ کار شیرخشک پپتی می‌کنه ....ولی طعم اچ آ بهتره ....هردوبرای پیشگیری از حساسیته

ینی چی چطور شیریه؟ ازچ لحاظ

تلخه.

سوال های مرتبط

مامان مغز بادام مامان مغز بادام ۷ ماهگی
مامان عسل پسرم👼🏻🩵 مامان عسل پسرم👼🏻🩵 ۱۱ ماهگی
مامان حورا سادات مامان حورا سادات ۱۳ ماهگی
مامان دیاکو💙 مامان دیاکو💙 ۱۱ ماهگی
مامان پسرشجاع مامان پسرشجاع ۲ ماهگی