سلام کسی خرید اشتراک کرده ت گهواره

۳ پاسخ

اره خیلی فایده نداره

بله من خریدم

سلام من تازه رفتم تو سه ماه و خيلی حال تعوع شدیدی دارم هر چی میخورم همش بالا میارم سرم زدم آمپول زدم قرص خوردم بهتر نشدم عرق نعنا هم خوردم ها هنوز خوب نشدم حدود یه هفته نیم هیچی نخوردم تا میخورم بالا میارم دلمم هیچی نمیخاد ک بخورم این تا کی ادامه داره واقعا دیگ‌نمی تونم و معده ام خیلی میسوزه امروزم از ساعت پنج صب تا الان همش بالا میارم هیچ فایده ای نداره شکمم الان سه ماهمه اصلا بالا نیامده و هنوز پایینه

سوال های مرتبط

مامان دلینم👧🏻🪿 مامان دلینم👧🏻🪿 ۲ ماهگی
مامان اَبرا 🎀☁️ مامان اَبرا 🎀☁️ هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هاکان مامان هاکان روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد