۱۴ پاسخ

خوب نیست اصلا

ن من تا حالا ندادم

نه اصلا
من بچه بزرگمم ۷ سالشه هنوز کنسروی چیزی ندادم

من برای اولین بار امشب دادم ولی چیز خوبی نیست

من با برنج دادم

اره دادم
ماهی یکی دوبار مشکلی نداره

من ک دادم خورد چیزیشم نشد

یه سیب زمینی آبپز کن با تخم مرغ آبپز بده بهش تن ماهی نده

ندادم تا حالا
فعلا سعی کردم غذای کنسروی اینا ندم

اصلا نده

اصلااااا ضرر خالصه خودتونم نخورید

بابرنج یا همینجوری میدی

نده اصلا اسهال و استفراغ میگیره

دادنش و ک دادم چن بار ولی دوس نداشت

سوال های مرتبط

مامان لیانا💓 مامان لیانا💓 ۱ سالگی
مامان آرِن مامان آرِن ۱ سالگی
مامان پَرنا خانوم🧸 مامان پَرنا خانوم🧸 ۲ سالگی
مامان اسما خانم🧡 مامان اسما خانم🧡 ۱ سالگی
مامان شکوفه آلبالو مامان شکوفه آلبالو ۱ سالگی
مامان تدی مامان تدی ۱ سالگی