خانما تن ماهی میتونم ب بچم بدم

۳ پاسخ

کنسرو اصلا خوب نیس

من از ۱۸ ماهگی به بعد دادم بعد حتما حتما ۲۰ دقیقه رو جوشیده باش منکه نیم ساعت می جوشونم

ن بهتره ندی کلا کنسروی خیلی خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان نیکان مامان نیکان ۲ سالگی
مامان شکوفه آلبالو مامان شکوفه آلبالو ۱ سالگی
مامان لیانا💓 مامان لیانا💓 ۱ سالگی
مامان پَرنا خانوم🧸 مامان پَرنا خانوم🧸 ۲ سالگی
مامان آرِن مامان آرِن ۱ سالگی
مامان اسما خانم🧡 مامان اسما خانم🧡 ۱ سالگی