۶ پاسخ

بنظرم نده آخه غذای کنسروی حتی برای ما بزرگسال ها هم مناسب نیست اینا که دیگه بچه هستن

ندی بهتره

نده عزیزم خوب نیست

اره گلم

بله من دادم ولی کم بده قبلش هم ۲۰دقیقه کامل بجوشون

میگن زیر ۳ سالگی غذای کنسروی ندین

سوال های مرتبط

مامان شکوفه آلبالو مامان شکوفه آلبالو ۱ سالگی
مامان لیانا💓 مامان لیانا💓 ۱ سالگی
مامان پَرنا خانوم🧸 مامان پَرنا خانوم🧸 ۲ سالگی
مامان اسما خانم🧡 مامان اسما خانم🧡 ۱ سالگی
مامان نیکان مامان نیکان ۲ سالگی
مامان آوا🧚‍♀️ مامان آوا🧚‍♀️ ۲ سالگی