مامانا میشه یکم تن ماهی بدم ب دخترم؟ی

۷ پاسخ

نه اصلا ندي

من ک نمیدم.چون خودم ب تن ماهی حساسیت دارم

اره گلم من از یکسالگی هرچی ک خودمون میخوردیم ب بچم میدادم

همیشه ک نمی‌خوای بدی نهایت ماهی یه بار دیگه هیچی نمیشه

منک میدم با برنج

من تا۳سال ندادم

نه جیوه داره خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان اسما خانم🧡 مامان اسما خانم🧡 ۱ سالگی
مامان آرِن مامان آرِن ۱ سالگی
مامان پَرنا خانوم🧸 مامان پَرنا خانوم🧸 ۲ سالگی
مامان لیانا💓 مامان لیانا💓 ۱ سالگی
مامان شکوفه آلبالو مامان شکوفه آلبالو ۱ سالگی