خانما ازمایش ذخیره تخمدان مگه سوند هم میخاد

۴ پاسخ

اره والا من برج ۴ فقط کیست داشتم الان کیستم از بین رفته تنبلی دارم

عزیزم گفتی اطلاع بدم دکتر رفتنی
امروز رفتم منم سونو واژینال کرد گف تخمدانت ضعیفه آزمایش ذخیره نوشت نمیدونم دیگ چی میشه 🥺🥺

سوم سیکله

سونووووو

سوال های مرتبط

مامان بَشِه🥹🥹❤️ مامان بَشِه🥹🥹❤️ هفته نهم بارداری
رویا رویا قصد بارداری
زهرا زهرا قصد بارداری
مامان فندق🌰🩷 مامان فندق🌰🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مامان اینده🙂💕 مامان مامان اینده🙂💕 هفته سی‌ام بارداری