کسی سونو ان تی دکتر سرحدی رفته؟ راضی بودید

۵ پاسخ

منم فعلا انتي رفتم راضي هستم

آره من برای پسرم رفتم راضی بودم

من برا آنومالی رفتم راضی نبودم الکی گفت تیغه بینی کوچیکه رفتم دکتر فرجی گفت هیچ مشکلی نداره خدارشکر الآنم پسرم نزدیک دوماهشه صحیح و سالم خدارشکر

سلام
من پارسال رفتم خوب بود راضی بودم

زمانی که فسابودمن رفتم مشکل بچم رونفهمید۷ماهگی دوباره رفتم بهم گفت بچت مشکل داره

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته چهاردهم بارداری
مامان یاس مامان یاس هفته سی‌ام بارداری