۶ پاسخ

فکرکنم به خاطر دندون دراوردنه

امشب دخترمنم خیلی اذیت کرد تا بخوابه
۵دقیقه میخوابید دوباره گریه میکرد یا پا میشد بشینه نمیدونم چرا امشب اینقدر اذیت کرد .اینقدر صلوات فرستادم .ایته الکرسی خوندم تا الان۲۰دقیقس خوابیده

بله من تمام این مدت دارم بااین موضوع دست و پنجه نرم میکنم پسرم ۲-۲/۵ میخابید از اولش ،، تو پروسه دندون مث امشب و بقیه ی شب ها ۴-۵ میخابه تا ۷/۵ همین الانش منو ببینی شبیه جنگ زده هام در حسرت دو ساعت خاب مداوم هستم

اسمش پسرفت خوابه دو‌هفته داری بعد حل میشه

بچه منم الان بیدار شده به بازی تازه باباش خوابه میرع اونو هم میزنه گوشش می‌کشه موهاش می‌کشه بیدارش کنه کلافه شدم

بنام خدا دختر من
دلم میخواد خودمو از پنجره پرت کنم بیرون

سوال های مرتبط

مامان رهام🫀🩵🎒 مامان رهام🫀🩵🎒 ۱۵ ماهگی
دیروز رهام از ساعت ده و نیم صبح از خواب بیدار شد ساعت دو خوابش میومد خوابوندمش ساعت یه ربع به سه از خواب بیدار شد دیگه نخوابید تا شب از ساعت ۸ شب داشت گریه میکرد ساعت نه و نیم خوابوندمش پنج دقیقه بعد با گریه شدید بیدار شد باز خوابوندم باز دو دقبقه بعد با گریه بیدار شد دوباره یه ربع بعد خوابید تا ساعت یک شب از خواب بیدار شد تا سه صبح بیدار بود اینور اونور میرفت خوابش میومد ولی مقاومت میکرد اخر سه و ربع بود خوابید
امروزم هشت و نیم صبح از خواب پاشده ساعت یک خوابوندمش دیگه حیلی خوابش میومد الان با صدای وانتی که همچین داشت تو کوچه داد میزد که من ادم بزرگ ترسیدم چه برسه به بچه طفلکی همچین از خوای پرید جیغ زد گریه کرد که نگووو
میخواستم برم فحش بارونش کنم مرده رو
چه خبرته اخه ماه رمضونی سر ظهر اینطوری داد و بیداد میکنی تو کوچه آخه اه
حالا میدونم امشب باز رهام زود خوابش میگیره یه هفته س این حوابش بهم ریخته نمیدونم جهش رشدیه یا دندون
خدا کنه امشب خوب بخوابه خیلی خستم