خانوما تا چند هفته وقت دارم واسه آنومالی

۳ پاسخ

الان دیگه باید صد درصد بری

تا ۲۰ هفته فرصت داری ولی بهترین وقت ۱۸ هفته هست که اگر خدای نکرده مشکلی باشه برای کارای قانونیش مشکل نباشه

تا ۲۲ هفته
اما به خاطر مسائل قانونی تا ۱۸ هفته بری بهتره

سوال های مرتبط

مامان حلما مامان حلما روزهای ابتدایی تولد
مامان قند من مامان قند من هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آیلین وتودلی💙 مامان آیلین وتودلی💙 هفته بیست‌ویکم بارداری