سلام خانوما سونوی وزن چند هفته میرین؟

۱۲ پاسخ

۲۸تا۳۲هفتگی

خانما زایمان طبیعی چجوریه من اولمه میترسم 😩😩

واس بچه اگه باشه توهرسنویی مینویسن

من 28 هفته خود دکتر تو مطب برام انجام داد
32 هفته هم فرستادم سونو بیرون

۲۸
۳۴
۳۷رفتم

۳۲ هفته

من یکی ۲۸ هفته رفتم یکی ۳۳ هفته

۳۰ رفتم

من ۳۴هفته رفتم

31هفته عزیزم

۲۹هفته نوبت دارم

سلام گلم ۲۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان 💓یکی یدونه💓 مامان 💓یکی یدونه💓 ۱۱ ماهگی
مامان فندق کوچولو👶 مامان فندق کوچولو👶 ۵ ماهگی
مامان مامان قند عسل مامان مامان قند عسل ۸ ماهگی