۷ پاسخ

تا از این بدتر نشده ببر دندون پزشکی

ببر فلوراید بزنه تا بدتر نشده .

دخترمن از این بدتر شده

عزیزم اگه پیامم بدست رسید و دیدی بهم بگو آخرش برا دندونای دخترت چی کردی پسرمم دندوناش اینطور شده

پسر‌منم همینطور شده داره بدترم میشه.میگن‌فلوراید تراپی‌خوبه

انقد از دیشب ناراحتم ک نگو. مسواکم میزنم براش. حالا باید ببرم دندونپزشکی

هیچی. واسش پسواک بزن بدتر نشه با خوردن شیرینی شیر این چیزام بشور سریع دندوناشو

سوال های مرتبط

مامان ماه شب 14 مامان ماه شب 14 ۲ سالگی