۷ پاسخ

هشت ماه قبلللل..الان قطعا بچه تون خوب شده کم گریه می‌کنه و شما اعصابت آرومه 😍

وااای دیروز پسر منم دقیقا همینجور بود یک جیغا میکشید ک منم میخواستم بشینم باهاش گریه کنم 🤕🤕

قطره لثه از داروخونه بگیر بزن رو لثهاش تا خوب بشه بخاطر اونا خیلی اذیته

بگردم🥲شاید دند.ن درمیاره

خداقوت . منم خیلی خستم ولی چون بچه اولم هم بد بود عادت دارم

درکتون میکنم منم همش همینجوره

دختر منم دیشب اینجور بود منم گریه کردم

سوال های مرتبط