۱۰ پاسخ

من اگه بفهمم جيغش الكيه اصلا توجهي بهش نميكنم، چون ميدونم بد عادت شه و بزرگتر شه اونموقع ميخواد به همه خواسته هاش با جيغ برسه، و منم چنين اجازه اي بهش نميدم😅

واااای دختر منم جیغ جیغووو اصلا هیچ جوره ساکت نمیشه منو لحظهای نبینه جیغ بنفش میکشه روانی شدم هیجا از دستش نمیتونم برم مردمو عاصی میکنه

قدیمیا میگن دارن حرف زدن یاد میگیرن

پسر منم جیغ میزنه دگ طبیعیه

ببخشید از چندماهگی میتونه پاهاشو با دست بگیره

دقیقا الان پسر من یعنی همش شده جیغ و گریه و نق جیزی از دستش میوقته یا من از کنارش بلند میشم چیزی رو نمیتونه با دستش برداره یا هردچیز الکی دیگه

نه ..
الان از احساساتشون شناختی ندارن و نمیدونن چجور واکنش بدن

پسر منم یه هفته ای میشه جیغ زدن شروع کرده مخصوصا وقتی من ازش دور میشم .خوب میشن اینم یه دوره اس

عیزم وزن ۶ماهگی پناه چقد بود

دقیقا دختر منه

سوال های مرتبط