مامانا ازمایش ۱۸ هفته چیا هست کسی میدونه؟؟؟

۹ پاسخ

خوب غربالگری اولت رو نشون ماما بده
خوب باشه دیگه لازم نیست دومی رو بدی

مشکلی نداره که
آزمایش اولت خوب باشه دیگه نمی خواد اینو انجام بدی
دکترت گفته برو

اگه فقط آلفا خالی باشه ممکنه الان بگه بدی

الان دیگه۱۸هفته آزمایش نداره دومی باید تو۱۵هفته بدی

آزمایش تا ۱۷هفته وقت هست بری
دیگه ۱۸هفته آزمایش نمیگیرن

آزمایش نداره ۱۸هفته

ارمایش داره تو 16 هفته
سونو انومالی تو 18 هفته

اول میری انومالی بعدش میری ازمایش ...البته همه دکترا نمیفرستن

غربالگری دوم

سوال های مرتبط

مامان نورا💕نویان👶 مامان نورا💕نویان👶 ۵ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان bahador مامان bahador روزهای ابتدایی تولد