خانوما تو ماه من شمام سرگیجه داشتین؟

۲ پاسخ

قندت پایین باشه سرگیجه میگیری شربت بیدمشک درست کن با قند شرینش کن بخور اوکی میشی

آره من داشتم یکم وقتی داشتی یه چیز شیرین بخور ک قندت نیفته

سوال های مرتبط