مامانایی ک پسر دارین بچه کدوم سمتتون بود؟

۱۲ پاسخ

مال من سمت چپم بودش 🥹

راسته

برا من زیر نافمه وسطه

عزیزم پسر من سمت چپم بود

عزیزم ربطی نداره مال یکی سمت راسته مال یکی چپ حتی مال بعضی ها وسطن و هیچ ربطی ب جنسیت نداره

مال من سمت چپ 🥹🥹

مال من دخترم سمت چپم بود پسرم سمت راستم

مال منم چپه نمیدونم چیه😁

من بچه دوممه خیلی برام مهمه جنسیتش ک اونم اگه خدا صلاح بدونه میده .عزیزم شما بچه اولتون هست زیاد سخت نگیر اکثر تاپیکات در مورد پسره من دیگه دارم از پسر زده میشم 🥲🥲🥲

مال من چپه

سوال منم هست😁

راست گلم

سوال های مرتبط

مامان ایلدا🌱🫀🤍 مامان ایلدا🌱🫀🤍 ۱ ماهگی