۱۱ پاسخ

سلام گلم اگه جنسیت برات مهمه اگه میخای جنسیت رو تضمینی بفهمی چیه با فال قرآنی انجام میشه به این آیدی تو روبیکا پیام بده



@Nazdaneh1403

تهوع نداشتم غذا خوب میخوردم بی حال خسته نبودم خیلی کم بعضی صبح ها یه تهوع ریزی داشتم ولی بالا نمی اوردم

من سر بارداری پسرم خیلی خوش اشتها بودم سبک بودم همه چی میل داشتم
اصلا جالت تهوع نداشتم حتی ۱ بار
دلم چیزای ترش و شور میخواست
خیلی ام سبک بودم و تا هفته آخر میرفتم سرکار

تهوع زیاد .فقط سالاد شیرازی می‌خوردم عاشق نمک و لواشک

اول اینکه به شدت گرمایی شده بودم بعدشم عاشق شیرینی تنبلم نبودم

من علائمی ندارم کلی هم سر حالم همه میگن پسر انتی هم احتمال داد پسر

خیلی ذرنگ میشن اذیت نمیشن توبارداری

من ن استفراغ میکنم همه چیزم میخورم خیلیم سبکم به گفته همه پسره ولی انتی احتمال دختر داد.. فقط چیزای ترش شورم میخورم

عزیزم علائم هیچ ربطی به جنسیت نداره هرکس یه جوره

مگه جنسیت بچه تونو میدونید ؟؟؟

علائم ربطی به جنسیت نداره

سوال های مرتبط

مامان هلیاو لیانا مامان هلیاو لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان جینگول جات🫀🫀 مامان جینگول جات🫀🫀 هفته یازدهم بارداری
مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ایلدا🌱🫀🤍 مامان ایلدا🌱🫀🤍 ۱ ماهگی