سلام گلم اگه جنسیت برات مهمه اگه میخای جنسیت رو تضمینی بفهمی چیه با فال قرآنی انجام میشه به این آیدی تو روبیکا پیام بده
@Nazdaneh1403
تهوع نداشتم غذا خوب میخوردم بی حال خسته نبودم خیلی کم بعضی صبح ها یه تهوع ریزی داشتم ولی بالا نمی اوردم
من سر بارداری پسرم خیلی خوش اشتها بودم سبک بودم همه چی میل داشتم
اصلا جالت تهوع نداشتم حتی ۱ بار
دلم چیزای ترش و شور میخواست
خیلی ام سبک بودم و تا هفته آخر میرفتم سرکار
تهوع زیاد .فقط سالاد شیرازی میخوردم عاشق نمک و لواشک
اول اینکه به شدت گرمایی شده بودم بعدشم عاشق شیرینی تنبلم نبودم
من علائمی ندارم کلی هم سر حالم همه میگن پسر انتی هم احتمال داد پسر
خیلی ذرنگ میشن اذیت نمیشن توبارداری
من ن استفراغ میکنم همه چیزم میخورم خیلیم سبکم به گفته همه پسره ولی انتی احتمال دختر داد.. فقط چیزای ترش شورم میخورم
عزیزم علائم هیچ ربطی به جنسیت نداره هرکس یه جوره
مگه جنسیت بچه تونو میدونید ؟؟؟
علائم ربطی به جنسیت نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.