مامانا میشه بگید علائمتون هفته من چی بود؟

۱۱ پاسخ

هیچی هیچی حتی سینه دردم نداشتم

داغون سینه درد حالت تهوع ویار شدید هیچی نخوردن وزن کم کردن و و و و

احساس حالت تهوع ..‌. احساس سنگینی زیر شکم ...سینه ها کمی بزرگ شده و حساسیت به لمس داره

من نمیدونستم باردارم دو هفته بود شکم درد داشتم با حالت تهوع دلمم یچیزایی میخواست چیزای ترش خیلیم بیحال بودم

حالت تهوع شبانه و صبح ها استفراغ نفخ شدید

من هیچ علائمی جز درد سینه نداشتم 😂🥴

هفته ۶ هستم هیچ علایمی ندارم

خدارو شکر هممون مثل همیم،منم از نگرانی دراومدم😅منم هفته پنجم هستم،سینه هام سفتن وقتی دست میزنم درد میکنه،هراز گاهی درد زیر شکم خفیف دارم،گاهی تخمدان هامم یه لحظه تیر میکشه،وقتی زیاد میشینم یا خم وراست میشم کمر درد میگیرم،ترشح سفید گاهی ابکی گاهی غلیظ دارم!

سینه درد
هماتوم هم دارم

تیر کشیدن زیر دل و گاهی پهلو، حساس شدن نوک سینه .فعلا همینا 🥲

به نام خدا
هیچی

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته دهم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هلیاو تودلی مامان هلیاو تودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد امین مامان محمد امین ۶ ماهگی