درد زیر دل یهویی و تیر کشیدن
من هیچ حسی ندارم فقط سینه هام حساس شدن درد میکنن و اینک همش خوابم میاد
حس بویایی قوی
پرخوری
کمی تهوع
درد نوک سینه
روزای اول خابالو بودم حالا نه
من سینه درد خفیف و دلدرد پریودی داشتم
سینه دردم به کل رفته از دیروز و گاها دلدرد خفیف دارم
ترشح هم از اول نداشتم
طبیعیه؟؟
من حالت تهوع بدون استفراغ داشتم و گاهی هم افت فشار ک دکترم سرم نوشت زدم خوب شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.