پسردارا میشه از علایمتون بگید؟؟

۴ پاسخ

همش خوابم میاد پاهام همش یخه عاشق ترشی انار و شوری

تهوع زیاد کسلی علاقه زیاد به شوری و ترشی
همش خستم😂

زود خسته میشم .تنبل نشدم اما سریع خسته میشم زیاد میخوابم .هنوز حالت تهوع دارم
قبل بارداری عاشق شیرینی جات بودم اما الان متنفرم بخورم حالم بد میشه .عاشق آب زرشک.از لحاظ اخلاقی خیلی آروم وریلکس شدم انگار ناخداگاه همه چیز دایورت شده 😁

تهوع زیاددد، خستگی و خواب آلودگی علاقه به شیرینی، پشمالو شدم😁

سوال های مرتبط

مامان سه تا فرشته مامان سه تا فرشته هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پسر و دختری😍 مامان پسر و دختری😍 ۵ ماهگی
مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری