ووی خدا فدای نینیای ۵ هفته ایتون بشم من 😍
من ۵هفته هیچ علائمی نداشتم فقط دورازجون خرذوق بودم😂😐
من فقط معده ام سنگین و یوقتایی زیر دلم مثل پریودی درد میگیره بعد گرسنه میشم حالت تهوع میگیرم غذا میخورم خوابم میگیره
تکرر ادراااار 😫
فقط دلم میخواد بخوابم مثانه درد دارم چرا؟
من الان ۵ هفته و یک روزم
چهار هفته و چهار روزم دکتر سونو کرد ساک دیده شد😍😍
علائم هم نفخ شدید سینه درد، گاهی حالت تهوع که فقط حالتش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.