۵ هفته ها بیاین از علایمتون بگید ببینم 🥹😍

۶ پاسخ

ووی خدا فدای نینیای ۵ هفته ایتون بشم من 😍

من ۵هفته هیچ علائمی نداشتم فقط دورازجون خرذوق بودم😂😐

من فقط معده ام سنگین و یوقتایی زیر دلم مثل پریودی درد میگیره بعد گرسنه میشم حالت تهوع میگیرم غذا میخورم خوابم میگیره

تکرر ادراااار 😫

فقط دلم میخواد بخوابم مثانه درد دارم چرا؟

من الان ۵ هفته و یک روزم
چهار هفته و چهار روزم دکتر سونو کرد ساک دیده شد😍😍
علائم هم نفخ شدید سینه درد، گاهی حالت تهوع که فقط حالتش

سوال های مرتبط

مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان سه تا فرشته مامان سه تا فرشته هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته نوزدهم بارداری
مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری