هم هفته های من علائمتون هست یا رفته 🥹

۸ پاسخ

مال من درحال کمتر شدنه ولی هنوز حالم از یخچال به هم میخوره ...درو باز میکنم اگه نفس بکشم چتد تا اوغ محکم میزتم

مال من کمتر شده

من هیچ علائمی ندارم اصلا یادم میره باردارم آها سینه درد دارم ساک بارداری هم در هفته چهارم دکتر ندید احساس میکنم خیلی مسلط نبود

من تازه دارم علائم نشون میدم
کم اشتهایی تهوع خفیف

من هیچ علائمی ندارم فقط صبا تا پنج دقیقه حالت تهوع خیلی خفیف دارم

من ک اشتهام بدتر و کمتر شده .. اصن غذا میبینم حالم بد میشه

رفتهههه

برا من قبلا حالت تهوع داشتم و بالا نمی‌اوردم ولی تازه شروع شده

سوال های مرتبط

مامان آوا🧡😍 مامان آوا🧡😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان و رایان مامان شاهان و رایان ۴ ماهگی
مامان فسقل خانوم🎀 مامان فسقل خانوم🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی‌نی🩵 مامان نی‌نی🩵 هفته دوازدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته هفدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته دوازدهم بارداری
مامان لیا مامان لیا هفته سی‌وششم بارداری
مامان نــِـلا👼🏻🌸🍼🩷 مامان نــِـلا👼🏻🌸🍼🩷 هفته سی‌وسوم بارداری