مامانای هم هفته ی من میگم شما علائمتون الان چیه🥹

۸ پاسخ

من که ویار از اول نداشتم ولی از صبح خیلی دل درد میشم. همشم گرسنمه😭

زیاد میشینم یا راه میرم کمردرد
خیلی خوابم میاد
حالت تهوعم کمتر شده خداروشکر ولی هنوزم هرچیزی رو نمیتونم بخورم

هیچ علایمی از اول نداشتم وندارم 😂😂

من خداروشکر علائمی مثل خونریزی لکه بینی و ... اینا ندارم ولی بازم میترسم 🥲

خوابم همش

ویارم کمتر شده ها
ولی اصلا نمیتونم زیاد بشینم کمرم درد میکنه
بعضی روزا کلا خستم

هر علائمی بگی من دارم🥲

من که هر ساعت یه مدلیم

سوال های مرتبط

مامان هایلین مامان هایلین هفته سی‌وششم بارداری
مامان دیان ماميش🥺🫀 مامان دیان ماميش🥺🫀 ۶ ماهگی
مامان 🌿🌸فاطمه یاس🌸🌿 مامان 🌿🌸فاطمه یاس🌸🌿 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان فسقلی🫐 مامان فسقلی🫐 هفته بیست‌وهشتم بارداری