خانمای هم هفته ی من علائمتون چیه ؟

۵ پاسخ

پادرد دارم

من پاهام صبحا میگیره خیلی زیادم ولی اگه تحرک داشته باشم زودی خوب میشن علائم دیگه ندارم هیچی

هیچی😬 گاهی که یکم سرپام یا بیرونم زیر شکمم درد میگیره بعدش انگار نه انگار

بعضی وقتا شکمم درد میکنه و رونام

من هبچ علائمی جز اینک هی گرسنه میشم ندارم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🎀🩷 مامان توت فرنگی🎀🩷 هفته بیستم بارداری
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان سید مجتبی مامان سید مجتبی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فسقل خانوم🎀 مامان فسقل خانوم🎀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🩷ملورین🩷 مامان 🩷ملورین🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۵ ماهگی
مامان معجزه حسین مامان معجزه حسین ۲ ماهگی