خانمای هم هفته ی من❤️😍❤️😍❤️😍❤️😍
این هفته علائمتون چیه؟؟؟😍❤️😍❤️😍

تصویر
۸ پاسخ

والا هفته های شما جز تهوع چیزی نداره

سرگیجه یبوست دردای گهگاه شکم

من وارد ۱۲ هفته شدم
تهوع دارم. صبحا بعد بلند شدن باید حتما زرداب بالا بیارم. اما احساس میکنم نسبت به قبل بهترم . قبلا تهوعم بدتر بود انگار

من تا۱۴هفته تهوع داشتم شدید

فقط خسته و بیحالم 🤕🤕شبا هم همش تب میکنم

عکس چیه🤣🤣

من خسته بودم
بی رمق بودم کلا
شبا تهوع داشتم که قابل تحمل بود
سرگیجه ام داشتم

من که تا ۸ هفته عشق میکردم
یهو ۹ و ۱۰ افتادم رو دور باطل یبوست که یه روز خوبه یه روز خیلی بی دلیل میگیره🫩
امیدوارم این ۳ ماهه اول رد شه تموم شه
میگن هفته ۹و۱۰ اوج هورمون ریزیه بخاطر اونه
آیا درسته؟ امیدوار باشم؟🫠

سوال های مرتبط

مامان 🌿🌸فاطمه یاس🌸🌿 مامان 🌿🌸فاطمه یاس🌸🌿 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجوممد مامان جوجوممد هفته نوزدهم بارداری
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان 🩷ملورین🩷 مامان 🩷ملورین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فسقل خانوم🎀 مامان فسقل خانوم🎀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معجزه حسین مامان معجزه حسین ۲ ماهگی