والا هفته های شما جز تهوع چیزی نداره
سرگیجه یبوست دردای گهگاه شکم
من وارد ۱۲ هفته شدم
تهوع دارم. صبحا بعد بلند شدن باید حتما زرداب بالا بیارم. اما احساس میکنم نسبت به قبل بهترم . قبلا تهوعم بدتر بود انگار
من تا۱۴هفته تهوع داشتم شدید
فقط خسته و بیحالم 🤕🤕شبا هم همش تب میکنم
عکس چیه🤣🤣
من خسته بودم
بی رمق بودم کلا
شبا تهوع داشتم که قابل تحمل بود
سرگیجه ام داشتم
من که تا ۸ هفته عشق میکردم
یهو ۹ و ۱۰ افتادم رو دور باطل یبوست که یه روز خوبه یه روز خیلی بی دلیل میگیره
امیدوارم این ۳ ماهه اول رد شه تموم شه
میگن هفته ۹و۱۰ اوج هورمون ریزیه بخاطر اونه
آیا درسته؟ امیدوار باشم؟🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.