سلام خانمای هم هفته من علائمتون چیه؟

۶ پاسخ

سلام من اول خستگی و بعد حالت تهوع دارم برا بعضی چیزا و بوها بعد به شدت سینه درد....
سر دخترم خیلی راحت بودم نه حالت تهوع نه بد غذایی نه ویار به چیزی... ولی الان میفهمم حاملگی چیه😂

ایشا الله دل ت دلم نیست برام دعا کنید 🥺🥺

بچها سلام من میرم سونو قلب اگه امکانش هست برام دعا کنید بعد سال ها انتظار 🥺🥺

اگر کسی چیزی میدونه راهنمایی کنه

من یکمی فقط سینه درد وضعف معده دارم

هیچی 😐😅

سوال های مرتبط

مامان جوجوممد مامان جوجوممد هفته نوزدهم بارداری
مامان آرنیک مامان آرنیک ۲ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته دوازدهم بارداری
مامان لیا مامان لیا هفته سی‌وششم بارداری