اونایی که بچه دختره میشه علائمتون بگید

۸ پاسخ

معمولا پوست کدر میشه یا جوش ریز میزنی یا لک پوستی

حالت تهوع استفراغ زیادسوزش کف پافقط چیزای شیرین

ترشی و شوری و خیلی تنبل و خوابالو شدم

من سر پسرام ودخترم یه ویار داشتم فقط حالت شکمم وتکون خوردنشون فرق داشت

عزیزم بستگی به بدنت داره به دروغا باوری نداشته باش

من همش ترشی دوست داشتم بخورم

من لکه بارداری گرفتم از اول ۳ماهگی

برای هرفردی متفاوته

سوال های مرتبط

𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 قصد بارداری
مامان شازده پسر 😍 مامان شازده پسر 😍 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان محمد امین مامان محمد امین ۶ ماهگی
مامان دخترم💗پسرم💙 مامان دخترم💗پسرم💙 هفته بیست‌وششم بارداری