سلام مامانایی که نینیتون دختره علائمتون چیا بود ؟

۲ پاسخ

من فکر میکردم طبق علایمم نینی پسره ولی چند روز پیش رفتم سونو
اولش ک گفت زوده و صبر کن تا انومالی
بعد گفت ۹۰ درصد دختره
اون ده درصدم بمونه برا انومالی

من حالت تهوع رو مدت کمی داشتم در حد۳ هفته و بعدش تقریبا خوب شدم
کلا چند بار فقط بالا اوردم
تنبل نیستم
از اول بارداری تا الان فقط چیزای شور و ترش دوس داشتم
عاشق لبنیات شدم😅
پوست صورت و بدنم خشک شده
این روزام معده درد دارم و ی سری علایم دیگه ک بین همه مشترکه

بع من احتمال دختر داد
ولی تنبل شدم بخور بخوابه هیچکاری هم نمیتونم بکنم

سوال های مرتبط

مامان ♥️♥️♥️♥️setare مامان ♥️♥️♥️♥️setare ۶ ماهگی
مامان پسر و دختری😍 مامان پسر و دختری😍 ۵ ماهگی
مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ویکم بارداری