خانما نی نیشون دختره علائمتون بگید

۷ پاسخ

من صبحا بالا میاوردم در طول روز حالت تهوع داشتم گاهی به دوبار بالا اوردنم میرسید ۲ کیلو کم کردم ولی صورتم جوش نزده ورم نکردم هیچی به هیچی تنها علائمم همین ویار و تهوع بود تا ۱۶ هفتگی داشتم بعدش خوب شدم الان گاهی صبحا تهوع دارم ولی به شدت قبل نیس

من تهوع نداشتم چیزای تند دوست داشتم بیشتر خواب الوبودم‌ اشتهام کم بود اخلاقم گندددشده بود

هیچ تهوعی ندارم صورتم پراز جوش بچه سمت چپ

دندانتون رو با نمک بشورید قابل تحمله

منکه هیچی

تهوع شدید صورت پر لک و جوش 😂💔

والا من کلا تا ان تی هیچی نداشتم بعدش تهوع صبحگاهی دارم موقع مسواک زدن همین

سوال های مرتبط

مامان جوجوصورتی🩷 مامان جوجوصورتی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پسر و دختری😍 مامان پسر و دختری😍 ۵ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آلبالو🎀 مامان آلبالو🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان حبه قند مامان حبه قند روزهای ابتدایی تولد