اونایی که توی ۱۱ هفتن علائمتون چیه

۸ پاسخ

حالت تهوع شبانگاهی من برعکس همه ام🤣
وسردرد داشتیم دو سه روز

حالت تهوع صبحگاهی شدید اصلا نمیتونم ی غذا کامل بخورم ،ی وقتای هم دل درد دارم زیرشکمم

حالت تهوع شدیییییید
استفراغ
حساسیت به بو

من هیچ علائمی ندارم فقط گاهی درد پریود و کمر درد

حالت تهوع دارم همش
کمردرد
اصلا نمیتونم غذا درست کنم یا کاری انجام بدم حالت تهوعم بیشتر میشه

حالت تهوع شدید سردرد شدید
سرویس شدم

هیچ علائمی ندارم
فقط بعضی وقتا لباسم خیس میشع

من تازه حالت تهوع و سردردام چندروزه شروع میشه

سوال های مرتبط

مامان دخترم💗پسرم💙 مامان دخترم💗پسرم💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی
مامان پسر و دختری😍 مامان پسر و دختری😍 ۵ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته بیست‌وهشتم بارداری