سلام بچه ها علائمتون چیه توی ۱۵ هفته😶

۴ پاسخ

نفخ نفخ نفخ خیلی بده خیلی

منم دارم امروز فلافل خوردم ناهار مردم شامم نتونستم بخورم از نفخ زیاد معدم داشت می‌ترسید

حالت تهوع، بد طعمی دهان هم ک از اول بارداری دارم 😔

امروز خیلی نفخ دارم 🥺

سوال های مرتبط

مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته دوازدهم بارداری