خانمهایی که نی نیتون پسره علایمتون چیه

۱۰ پاسخ

تا سه ماه تهوع داشتم.بیشتر شبها بود .
و مرغ و گوشت نمیتونستم بخورم.
بعد سه ماه خوب شدم دیگه همه چیز میخورم.شکمم هم پایینه

سه ماه اول معده درد از صب تا شب
حالت تهوع سه ماه
حس بویایی فوق العاده قوی
حس هیچ کاری نداشتم و به شدت بی انرژی تا ۴،۵ماه

۳ ماه اول از معده درد جون دادم
ترشح زیاد دارم
عطسه خیلی میکنم
شور و ترش میخورم

من هیچی

من علائم پسر داشتم دختره😂

از هفته شش تا نه فقط عصر و شبا حالت تهوع داشتم که با یک تکه لواشک خوب میشد. اوایل پاهام خیلی سرد بود کلا دلم غش میره برای الوچه برگه زرد الو خیارشور پفک ترشک دلمه با رب انار
شکمم پایینه و تیزه
دیگه نمیدونم چی بگم

من هیچی حالیم نیس انگار حامله نیستم
نه چیزی هوس میکنم نه ویار دارم🤣
فقط از ماه دوم تا سوم حالت تهوع داشتم بعضی موقع ها نمیتونستم غذا بخورم بعدش درست شد فقط صبحا حالت تهوع داشتم که اونم رفع شد
خداروشکر تا الان زیاد اذیت نشدم

من سردخترم ویارشدید داشتم تا3ماه هیچی نخوردم هیییییچ فقط یذره ترشی ظهرا بانوشابه میخوردم بالامیوردم شیرینی جات که اصلااسمش هم میومدبالامیووردم. ولی الان بارداری دومم جنسیتش پسره ویارم خیلی بهتر بوداز اولش تاالان شیرینی هم میخورم بدم نمیادفقط خیلی زیاد فشارم میوفته

هیچ علائمی نداشتم و ندارم

یکم سرحال ترم تاوقتی نینیم دختربود..حالت تهوع هم کمتره...دلمم چیزای شورمیخاد

سوال های مرتبط

مامان فندوق🌰🤎 مامان فندوق🌰🤎 هفته شانزدهم بارداری
مامان فرهان جون تابان مامان فرهان جون تابان ۴ ماهگی