خانومایی که نی نیتون سمت راست حس میکنین جنسیت چیه؟

۱۱ پاسخ

جنسیت ربطی به اینا ندارع عزیزم

عزیزم ربطی نداره به جنسیت، یه ماما میگفت راست یا چپ بودن بچه بسته به اینکه تخمک از کدوم تخمدان بوده هست

هیچ چیز معیار نمیشه برای جنسیت بچه،بدن هرکسی متفاوته.هرکسی برای من متخصص بازی دراورد حدس زد اشتباه حدس زد😂

ربطی ندارد اما من دخترم یادمه همش سمت چپ بود این یکی پسر همش راست

بچه ام راسته دختر

من دخترم سمت راست بود

تا هفته ۱۵ سمت راست پایین ولی الان همه جا میره پسره ❤️

من دخترمو راست حس میکردم

من حتی الانم تکوناش بیشتر سمت راسه از اولم سمت راست بود پسر بود

پسرهسته

پسر

سوال های مرتبط

مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان بچه مامان بچه هفته بیست‌ونهم بارداری