خانومایی که طرفای صبح تهوع دارین ،جنسیت نی نی چیه؟

۱۰ پاسخ

دوتا دخترام صبح بودم این پسرم شب ب هیچ عنوان صبح تهوع نداشتم تا موقع شام یاخوابم میشدشروع میشد

من هم صبح تهوع دارم هم شب. یک قلو هم باردارم

مال من ساعت ۲نصف شب بوده جنسیت دختره

من زمان خاصی نداشت صبح شب عصر و نی نی دختره ... ولی خب گمون نکنم ارتباطی داشته باشه

اصلا تهوع ربطی به جنسیت نداره

منم شب

من طرف شب بود

من سره جفت بچه هاشم داشتم دوتاشم دختر بود

میگن‌دختر ولی من میگم ربطی به تهوع ویار نداره

من طرف شبم 🫠

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندوق🌰🤎 مامان فندوق🌰🤎 هفته شانزدهم بارداری
مامان کارن و دخملم مامان کارن و دخملم هفته بیست‌وچهارم بارداری