۱۴ پاسخ

من صبح ها حالت تهوع داشتم و عصر و شب گلاب به روت بالا میاوردم و دختره نی نی

دختر

من بیشتر شبا بودم پسره ولی ربطی نداره موقع دخترم هم دقیق همین حالات رو داستم

کل روز در حال بالا آوردم بودم
دختر بچمم

منم عصر وشب داشتم دختر

منم عصرو شب بودم و گل پسر👼🏻

من شب دارم احتمال دختر

من صبحا داشتم پسر

برای من پسر بود

من کلا نداشتم از اول بارداری و انتی گفته پسره

من عصر و شب بودم پسر

ولی ربطی نداره

دخترررر

الان یه عده میان می‌خندن میرن

سوال های مرتبط

مامان مانیاوبردیاجون مامان مانیاوبردیاجون هفته سی‌وششم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نیاراو محمد مامان نیاراو محمد هفته سی‌ویکم بارداری