من صبح ها حالت تهوع داشتم و عصر و شب گلاب به روت بالا میاوردم و دختره نی نی
دختر
من بیشتر شبا بودم پسره ولی ربطی نداره موقع دخترم هم دقیق همین حالات رو داستم
کل روز در حال بالا آوردم بودم
دختر بچمم
منم عصر وشب داشتم دختر
منم عصرو شب بودم و گل پسر👼🏻
من شب دارم احتمال دختر
من صبحا داشتم پسر
برای من پسر بود
من کلا نداشتم از اول بارداری و انتی گفته پسره
من عصر و شب بودم پسر
ولی ربطی نداره
دخترررر
الان یه عده میان میخندن میرن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.