سلام خانمای که همش سردتونه و لرز دارین جنسیت نی نی چیه ؟

۱۰ پاسخ

ربطی به جنسیت نداره عزیزم

پسره حتما

من اوایل داشتم همش دکترمیرفتم جوری لرزداشتم که استخونام میلرزیدپسربود

پسره

من سه ماه اول کلا با پتو بودم و همیشه سردم بود بچه هم پسره ، در صورتی که میگن پسر دارا همش گرمشون میشه پس ربطی نداره هرکی یجوره

پسر بود لرز داشتم ولی خب اول های بارداری من زمستون بود

پسر.

سلام عزیزم پسره

من همیشه گرممه پسر دارم نمیدونم ربط داره یا ن😅

مال من پسر بود

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آریا وآرن👣👼 مامان آریا وآرن👣👼 هفته سی‌وششم بارداری
مامان شازده🌨️ مامان شازده🌨️ هفته سی‌وششم بارداری
مامان کیان مامان کیان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان محمدامین و مهوا مامان محمدامین و مهوا هفته سی‌ویکم بارداری