من بچه رو سمت راست حس میکنم،بنظرتون جنسیت چیه؟

۷ پاسخ

پس چرا من هیچ حسی نمیکنم چپو راستو؟

برامن سنو قلب زد سمت راست سنو زد نینی سمت راست اون پایین بود😁😁😁😁 ید ها خودش تکون میخوره میره چپ راست؟

چپ بودم انتی گفت دختر
ولی فرق داره

از من چپه دخمله

چرا من حسش نمیکنم🤔بچه اولم میدونستم سمت چپه ولی اینو نمیدونم

ربطی نداره ی جا نمیمونه که

من سمت چپمه ولی ربطی به جنسیت نداره عزیزم 😍

سوال های مرتبط

مامان فندوق🌰🤎 مامان فندوق🌰🤎 هفته شانزدهم بارداری
مامان رایان مامان رایان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسته مامان پسته هفته بیست‌وششم بارداری