پس چرا من هیچ حسی نمیکنم چپو راستو؟
برامن سنو قلب زد سمت راست سنو زد نینی سمت راست اون پایین بود😁😁😁😁 ید ها خودش تکون میخوره میره چپ راست؟
چپ بودم انتی گفت دختر
ولی فرق داره
از من چپه دخمله
چرا من حسش نمیکنم🤔بچه اولم میدونستم سمت چپه ولی اینو نمیدونم
ربطی نداره ی جا نمیمونه که
من سمت چپمه ولی ربطی به جنسیت نداره عزیزم 😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.