۲ پاسخ

نخوری بهتره کافئین داره

عزیزم کافئین ضرر داره
لطفا نخور
درحد رفع هوس یه کوچولو ولی نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان پایدار مامان پایدار ۳ ماهگی
مامان آرتان قلب من🫀 مامان آرتان قلب من🫀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نینی🐣😁 مامان نینی🐣😁 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۶ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه هفته هفتم بارداری
مامان پناه👼🏻🍼 مامان پناه👼🏻🍼 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیکی و ارغوان مامان نیکی و ارغوان ۷ ماهگی