خانوما سکسکه نوزاد خطرناکه ؟

۱۱ پاسخ

ن فدات سکسکه برای معدش عالی یعنی داره قشنگ کارمیکنه

شیرخشت وترنجبین بگیر.یکیوصبح دم کن یه لیوان بخوریکی هم بعدازظهر.چندروزبخور.بچه زردیش خوب میشه.من دخترم خیلی کم زردی داشت.ی روزبیمارستان تودستگاه بود.اومدم خونه هرروز این دمنوشاروخوردم زردیش خوب شد.چندقطره ترنجبین هم به بچه دادم.

زایمانت چطورپیش رف؟ یهودرد گرف؟

زردیش زیاده؟

انشاالله خوب میشه عزیزدلم نگران نباش خداروشکر فقط یه زردیه چیزی نیس
اصلا نرفتی خونه؟؟ همرات باهات مونده یاتوتنهایی؟؟
راستی گلم دخترنازت چندکیلوعه

یوقتی دیدی زودبه زودم عطسه کرد نترس.طبیعیه.

نه عزیزم

نه.بچه یابایداروغ بزنه.یاسکسه کنه یاازپایین صدابده🤭
انقدرسرهرچیزی به خودت استرس نده ونترس.

نه عزیزمممم😂😂😂بایدسکسکه کنه طبیعیه چون شیرمیخوره معدش کم کم بزرگ میشه فداتشم همون سکسکه میکنه کم کم معدش بزرگ میشه شیربیشتری میخوره چاق میشه نوزادسکسکه کنه ینی کم کم داره چاق میشه چون تومعدش جابازمیکنه

نه جانم

چرا مثلا همچین فکری میکنی

سوال های مرتبط

مامان نیلا مامان نیلا ۱۱ ماهگی
مامان نبات شیرین من🩵 مامان نبات شیرین من🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان بنیتا مامان بنیتا ۱۱ ماهگی
مامان آرنیک 💙🧒 مامان آرنیک 💙🧒 روزهای ابتدایی تولد