مامانا اب دور بچه ۲۴ زیاده؟

۵ پاسخ

مایعات نخور...شیرینی جات نخور...فعالیت زیاد ممنوع

یکم زیاده ...تابیست خوبه...حتما حتما زودی به دکترت نشون بده سونو رو..

اره دکتر ب من گفته بود زیاده فعالیت سنگین نکن کیسه ابت پاره نشه وگرنه خطر دیگه ای نداره

اره عزیزم زیاده.دیابت داری؟

آره خیلی وزن بچت چقده ؟
من دیابت داشتم آب دورش شده بود ۲۳ میگفتن خیلی زیاده تحت نظر بودم مدام

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک مامان دوتا وروجک ۷ ماهگی
مامان لوبیا🍭🫛 مامان لوبیا🍭🫛 ۱۲ ماهگی
مامان کوچولو بچه مامان کوچولو بچه ۱۰ ماهگی
مامان ساحل😍 مامان ساحل😍 هفته چهلم بارداری
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد