سلام مامانا آب دور بچم زیاده چیکار کنم

تصویر
۷ پاسخ

هیچی برو بزا دیگه میخای ده ماهه بشی

دیگ وقت زایمانته دیگ چ فرقی میکنه

دیگه میخوای بزایی نگران چی

میخام بدونم تا ۱۷ک وقط دارم بد نیست کیسه آبم زیاده؟

فکر کنم بالای بیست زیاده

مایعات کمتر مصرف کن

تا ۲۵ طبیعیه اما لب مرزی حتما با دکترت درمیون بزار

سوال های مرتبط

مامان لوبیا🍭🫛 مامان لوبیا🍭🫛 ۱۲ ماهگی
مامان ♡👶♡ مامان ♡👶♡ ۱۰ ماهگی