سلام مامانا میشه ببینین اب دور جنین زیاده یا نه

تصویر
۸ پاسخ

نرماله.

خوبه از منم ۱۸۸میلی متربود حدوداً همون۱۹سانت میشه

بالاتر از نرماله

شیرینی جات نخور چون میگن اگه بالا باشه باشه میشه کیسه اب پاره بشه

منم ۱۹ بودم دکترم گفت زیاده

عزیزم مال منم زیاد بود قرص asa روزی یدونه خوردم تو دوهفته طبیعی شد درکل مشکلی نداره

اره یکم زیاده

نرماله عزیزم جلوش زده

سوال های مرتبط

مامان ساحل😍 مامان ساحل😍 هفته چهلم بارداری
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد