۵ پاسخ

برا منم زیاده والا میترسم از چی می‌تونه باشه

واسه منم زیاد بود

باید آزمایش دفع پروتئین بدی
فشارت بالا نیس؟ دیابت بارداری نداشتی؟

معمولا خوب نیست باید نرمال باشه

اب دور بچه ی من هفته اخر ۲۸ بود .. متاسفانه زیاد خوب نبودم ولی هر کاری میکردیم پایین نمیومد

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان گردو و فندوق مامان گردو و فندوق هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ساحل😍 مامان ساحل😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیهان 💗 مامان نیهان 💗 ۹ ماهگی
مامان 🩷گندم و گیسو🩷 مامان 🩷گندم و گیسو🩷 هفته دوازدهم بارداری